28 Haziran 2010 Pazartesi

Gelecekten Bir Gün


Vizyona girdiğinde gitmeyi istemiş fakat fırsat bulamamıştım ,dvd sini görünce atladım;
Tam benlik bir senaryo ,filmin ana teması İnsan Kendi Şansını Kendi Yaratır;
hepimizin yakalaması gereken nokta da bu değilmidir.
Ben sevdim eğlencelik bir film ,dışarı çıkmaya üşenen ,evde hoş vakit geçirmek için tv den kurtulmak isteyenlere alternatif olabilir...
Gelecekte Türkiye' de ki jon sorununu çözsek hani Gerard butler tarzı hoş adamlar bizde de olsa...

7 yorum:

  1. Bloguma hoşgeldiniz. Biraz okudum kavanozu fazla karıştırdığınızı gördüm. Acele etmeyin dibe yaklaştıkça işler daha da kızışacak:)) Huzur en zor şey. Beklemeyin, aramayın, günün tadını çıkartın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkurler çok haklısınız ,herzaman biraz fazla telaşlıyım hayata karşı :(Benim kavanoz hep su alıyor ,tekrar tekrar boşaltıyoruz :)))
    selamlar

    YanıtlaSil
  3. gerard butlera ben de bayılıyorum bu arada tolgahan sayışmanın iki filmdir oynadığı karakterle daha fazla film çekmesi de hoşuma giderdi doğrusu

    YanıtlaSil
  4. bu arada yandaki gibi topuklularla temizlik yapabilene helal olsun diyorum : =))

    YanıtlaSil
  5. selam sana kavanoz dipli dünya :))

    YanıtlaSil