5 Aralık 2010 Pazar

Ikili Delilik


Bu şarkı hala beni arayıp şarkı dinletecek kadar yüzsüz olan sana gelsin canım,
hiçbir şarkı katletdiğin duygularımı canlandıramaz oğlum,çöz artık beni...
hoş sen çözmesende ben gittim yokum,gelsen de bulamazsın ki
sana göre ne çok severken ağzıma tükürdün,tükettin dünümü bugünümü,yarınlarıma ipotek koydun...
sevmesen neler yaşatırdın ?düşünemiyorum bile...
unutsam seni var olduğunu,bana nasıl seslendiğini; çok acı kimse senin gibi bakamayacak,dokunamayacak varsın olsun be,bundan sonra canımı yakma varlığınla,hangi ülkede hangi şehirde olursan ol beni gittiğin yerlerden arama,dünyayı dolaşmaya devam et yeter ki bana dönme,varlığınla değil ama yokluğunla başa çıkarım lan :)

of ya çok özlemişim, ama seni mi yoksa aşk'ı mı bilmiyorum tek bildiğim sen öldün ve kalbime gömdüm.hadi sevdiğim adamı aldın da en iyi arkadaşımı kaybetmek ağır oldu, en çok o koydu ...
kimselere anlatamıyorum komik olayları,ağlayamıyorum eskisi gibi
sensiz sarhoş olmak hatta mümkünse rakı şişesinde balık misali yaşamak sonsuz ve sorunsuz. bir gün yine gülerim,gerçekten çok komik bir şey olduğunda ...


Son günlerde hayatımın şarkısı dinlemek isterseniz İkili delilik -Sezen Aksu


Artık hayatımdan çıksan diyorum
Bu ikili delilik sona erse
İkimiz için de en hayırlısını diliyorum
Hiç olmamış gibi davranabilmeyi
Bu yok ediciliği anlayabilmeyi
Bir bilsen ne kadar yürekten istiyorum

Lütfen
Görmeyeyim seni
Bir yerlerde karşıma çıkma
Konuşmayalım, bakışmayalım
Ne olursun

Daha fazla tükenmeye takatim yok
Sanki aşkı öğütmeye programlı gibiyiz
Aslında bakarsan insan olarak iyiyiz
Ama daha fazlasını isteme benden yalvarırım
Ben bittim artık kalmadım


Söz: Sezen Aksu & Halil Koçak
Müzik: Halil Koçak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder