13 Aralık 2010 Pazartesi

the supergirl


Ben tabiki,içimde deli bir ben olup da nasıl hala tek parçayım bende şaşıyorum;


son durumlar şirkettekilerin ayarlamaya çalıştığı sarıyı ikinci kez erteleyince çocuk vazgeçti,ama iyiki öylede olmuş onun firmasında ve benimkiler dedikodumuzu bekliyorlarmış...


asosyal aradı ikinci şans ister,ne istediğini kendi de bilmiyorda ;uzatmadım bende teknik zeka yok onda çok olmuyor işte zorlamanın anlamı.


tek aşk(müsvettem)'ım,kendimi okadar yalnız hissederken aradın ki artık hayatımda olmasanda varlığını bilmek bile bazen yetiyor....aşk var'dı..(R)(?)


şirkettekileri imha edebilirim az kaldı,kızım dayan bu gördüklerin gündüz kabusu :))


geçen  çok büyük bir tehlike atlattım,lüften artık rayına girsin herşey yoksa ben çıkacağım raydan...

2 yorum:

  1. herşey gelip geçici herdaim hatırlamalı ...

    YanıtlaSil
  2. mine,çok saol haklısın ama bazen insan imdat diye bağırmamak için çok gayret ediyor doğrusu; yeni yıl yeni şans :))

    YanıtlaSil