3 Aralık 2010 Cuma

zamane ... çocukları


oha buda ne demeyin ;
zamaneler bir garip olmuştur,bir ben böyle düşünüyorum derken


geçen akşam çıkamadık işten artık toplantı masası dedikodu mekanı oldu ;yemekler, çaylar,kahveler
iş bitti sohbet ediyoruz...


hayır ben anlamıyorum,baktım kimse de anlamıyor.eskiden bir erkeklik gururu ,bir kadınlık gururu vardı.
biz büyüdük ve kirlendi mi dünya?
neler duyuyor,neler görüyoruz 
kadınlığımdan utanır oldum,yok artık aynı cins olamayız derken,
bakıyorum öyle öküzler var ki buda hak eder diyorsun ,erkek düşmanı olacağım.


adına aşk deyip,maskelersen her zırvalığı yaparsan karışmam ama bende bulaşmam bir insanın
terbiyesi,krakteri neyse ona göre yaşar,yaşamalı...

mantarmı bu insan(cık)lar ağaç dibinde yetişiyor.


yok artık yaşamak,kadın erkek zamane olmaktan geçiyorsa; yalnız geldim,yalnız giderim.varsın kimse anlamasın ...




aşk= tutku+şehvet+romantizim -karakter


lüften küçük beyinlerle düşünmeyelim yoksa
zamane çocukları nesilleri yetiştireceğiz...  


ps.kamyon sözü ben kralına yol vermişim,soytarılarıyla işim olmaz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder