2 Aralık 2010 Perşembe

love or leave episode one


resme bayıldım,kızın suratında ki şaşkın,korkmuş hatta bence
bezmiş ifade aynen ben ayol...
çapkın heriflerle uğraşacak yürek yok artık ,pısırıkları zaten sevmem ;
asosyal benden sıkıldı herifin başını döndürdüm sanırım,komik bir süre seyahatte,çapkın çok meşgul dizi dizi hatunlardan bana ilgi gösteremiyor,tatlı sadece tatlı şeker şeker bakması hiç içimi ısıtmıyor.
yine kaldım yani kendimle düzine düzine aday var ben hala yalnız ....

aa bak birde şirkettekilerin zorla başıma sardığı sarı var,yine yeniden mi yok bıktım ama...


bu arada aşk denemelerim ters köşeye yatınca biraz da kaçmaktan yorulunca amerikan özentisi -just sexs- denemelerine yöneldim sonuç love or leave...


neymiş diziymiş onlar ve sevmedinmi sevişemiyormuşsun.bakalım neler olacak benim hala umudum var (mı?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder